[onsdag -noll koll]

Ojoj, nu är det knivigt läge! Kanske är jag bostadslös om ett par månader!?

Idag fick jag besök av min lilla familj på jobbet. Varför kan dom inte bara bo här i stan för? Så att jag kan våldgästa dom i tid och otid. Fast då kanske dom skulle få för sig att göra detsamma hos mig och, brr -rysning, det skulle gå mig på nerverna. Naaaw... bara lite :)
Imorgon blir det till att strukturera upp vårt upplägg för kundkvällen, för min älskade chef har lite annat i tankarna just nu. Haha, idag frågade jag henne om vi har något bord att utnyttja på plats.

hon: "Jadå, det har vi och det svarta lakanet ska vi ta med att ha över!"
jag: "Bra, och vad ska vi ha på bordet?"
hon " jaaa....ehh...  ljusstakarna där kanske?"
jag "bara? ok jag punktar upp en lista imorgon, det är ju inte direkt ljusstakar vi säljer!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0