[onsdag]

Inte mycket att orda om; jobb, träning och nu lite peeeeeling av kropp och ansikte. Sablar vad lugnt det var idag på jobbet. Som tur var lurade jag dit ciccibus och vaxade hennes ben och gjorde hennes klor vackra till helgen.
 

Gunilla kom in på etfermiddagen och hade rensat i badrummet och hade med sig hårprodukter som hon inte använder. =jag kastar mig som en hungrig gam. Hon är för go!! Och en guuud på massage. Jag fick mig en omgång för några dagar sedan. Väl behövligt med såväl avslappnande mjuk massage som plågsamma attacker på knäppa, krampaktiga muskler.  Måste ta en till snarast!
Imorgon vankas det inflyttningsferre. Ska bli kul och väl förtjänat. MEN det stora frågetecknet är klädsel????? Såklart.

Puss och god kväll

Kommentarer
Postat av: maria

Mmmmm, mammas massage e underbar! Naglarna blev jätte snygga :) ha det bra kram

2008-10-16 @ 19:56:28
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0