Fredag och hemmakväll

Fan, nu är jag förkyld igen. Det här är inte likt mig, jag brukar ju ha immunförsvar som en hel tjur. För lite kläder att springa omkring i ute om nätterna skulle mamma säga.
Ja humöret var i alla fall på topp igår. Huh, tack vare min vän vinet. (oh no låter som en alkis). Men ikväll blir det lugnt och skönt med naturgodis och cola light för imorgn ska det jobbas och jag har två stycken två-perskurser så det gäller att vara på topp. Sedan ska jag sminka till mina kära systrar som ska dela ut något rallypris tv-sänt. Rally är inte min största passion här i livet och jag har ingen som helst aning om vad och vart det är.
Idag ringde en kille från matrix som skulle anordna någon visning för frisörer på Arbisteatern och undrade om vi ville hjälpa till med sminkdelen. Såklart. Jag lyckades få med mig Hilda på det lilla äventyret den 24/9. Kommer bli askul.

Puss


Kommentarer
Postat av: cirre

vaa ska du sminka oss:O asså ja har ingen aning om nått, haha jag bara hänkar på ;D

2008-09-13 @ 01:21:34
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

den visningen ska jag kolla på :)

2008-09-14 @ 21:19:56
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0