[These boots are made for walkin'..]

Kan rekommendera Skuld av Karin Alvtegen, väldigt spännande och enkel bok. Läste ut resten igårkväll och hade självklart svårt att sova när kriminalromanen spelades upp i hjärnan. Dumt att läsa pulshöjande böcker när man egentligen borde varva ner. Men jag hade ändå jordens sovmorgon imorse. Kan inte fortsätta såhär; att skämma bort mig med 11 timmars sömn. Men det måste vara jävligt nyttigt för kroppen!?
Idag invigde jag mina nya stövlisar från skopunkten. Jag kan inte annat än bli imponerad av att en budgetsko kan vara så pass skön. Jag har ju de mest känsligaste fötter och får alltid skav. Men inte av dessa... ännu... peppar peppar

           399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0