[Thohrhshdhahgh]

Hej!
Skärtorsdag och inte en endaste påskiskärring. Förutom jag själv då. Känner mig allmänt förkyldsvullen i ansiktet och smink finns där gott om också. Idag uteblev solen på förmiddagen och därmed reklamfilminspelningen. Så dagen blev lååång och relativt händelselös. Men sedan träffade jag på den långväga hemkomna Liza på stan och åkte med henne hem till mamma och pappa. Ska bli riktigt kul att träffas på lördag med tillhörande litervis av vin :)
Imorgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt för att bege mig in till stan igen,  jag har nämnligen klokt nog bokat tvättstuga på min lediga dag. Ööh. Eller så skiter jag i den och köper nya kläder istället! Jaaaaa mycket roligare och bättre.
Gud vad jag är trött, men jag är inte van att stiga upp med tuppen kl 7 vilket jag gjort de tre senaste dagarna. Ok, kan jag sluta skriva om dessa onödigt vardagliga ting nu.

Ha en bra kväll och en trevlig påsk om min blogginspiration sinar nu i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0