[Dam di dam dam]

Heeeeeeej!
Är nu ensam hemma och har kört lite städning inför morgondagen. jag har laddat upp med nötter och massa tidningar så det är en sådan typ av fredagskväll för mig. Jag låter kidsen ha sin storhetstid på stan nu under augustifesten. Men imorgon så. Jag har fått födelsedagspresenter i förtid utav la familia i form utav smycken och kläder, ty jag var på ett surt humör när jag mötte upp dom på stan igår med noll inspiration och lika många alternativa outfits i garderoben hemma. Så tack för det!
Vi gick även och åt tapas på manésa och därefter lämnade mina systrar sällskapet och jag, mamma och pappa gick på pensionärsbio. Det var så mysigt så.
Men nu räknar vi verkligen ner dagarna till kreta. Och jag har varken letat fram mitt pass, växlat pengar ELLER bokat tåg till stockholm!!. Alltid allt  i sista sekund.



Mat, mat, mat, jag armbågar mig fram över bordet med gaffeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0