[Söndag]

igår hade jag en kul kväll. Idag har jag en mindre kul dag. Men jag slapp jobb idag, vi skjuter fram det tills imorgon.
Flytten igår gick väldigt smidigt tillväga. Vi öppnade butiken i vanlig ordning på morgonen med allt orört och på plats, klockan halv fem stod vi med fyra festmake'ade kvinnor i en förövrigt tom lokal. Det enda som fanns kvar var i stort sett penslarna och kassan. Man kan säga att vi jobbade in i det sista. Jag fick skicka över t till nya butiken och hämta ett läppglans som jag hade lovat att sälja.
Tack till  alla starka grabbar som hjälpte till med muskelstyrka.

Nu ligger jag i ciccibus säng och gör absolut ingenting. Nyäten och mätt men ändock skitsugen på allt. En i mängden av bakfyllans biverkningar -matsug. Baka något kanske? Käcc, är du på?

Kommentarer
Postat av: kääcc

nån gång måste vi ta en riktigt rejäl bakisdag :)?!

2009-02-03 @ 20:49:34
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0