[Måndag såklart]

Idag har vi haft överste yrväder på besök som rörde om i grytan, både i nuvarande butiken och i vår blivande frånochmed 2/2. Men den blir nog kalasfin, även om vi får tränga ihop och pussla samman allt så tror jag det blir till det bättre. Det är alltså grundaren av FACE Stockholm som gjorde en blixtvisit hos oss. Hennes besök blir alltid korta men otroligt intensiva. Man förstår att hon kommit till den punkt hon är idag för hon är bestämd, envis men har också väldigt rätt i det hon säger. Så i den nya butiken ska jag gno och ombona så att allt går i FACE-anda precis som hon vill ha det.

Ja vad har jag gjort mer då? I Helgen blev det utgång och förfest med massa hedliga tjejer som man träffar för sällan. Jag besämde mig för att -Nu är jag frisk. Så det fick jag snällt vara. Men jag mår mycket bättre av lite vin och dans. Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0