[mannys]

Festfestlig helg. Igår bjöds det upp till dans på Sandgatan och huset fylldes, likaså vi köttsliga varelser. Riktigt kul. C, numera stockholmare, lagade en gottig lasagne och J gjorde efterrätt bestående av bär med vit choklad i ugn och glass. Men!? Vad nu? Sedan när blev det här en matblogg? Träffade även min efterträdare till roomie, en jättetrevlig tjej som säkerligen kommer att passa in hos killarna.
Nu sitter jag hemma hos mor och far, "firar farsdag" eller sitter och är slapp, trött och grinig i soffan där datorn får min största uppmärksamhet. Slapp och trött som resultat av helgen, grinig pga trytande ekonomi. Vad trist det är att tänka på pengar. Finns så mycket bättre att lägga energin på än att dividera över kronornas omsättning, avsaknad och icke-existens.
Dagens mantra: Jag ska bli rik. Jag kommer att vara rik. Jag är värd att vara rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0