[Vagabond]

Jag är tom så tom. Eller nej, jag är bara lite oroväckande inaktiv i mina tankar. Gå mest och tänker på ingenting fast jag borde planera mina kommande dagar lite bättre. Så idag jobbade jag och tog avsked av vår fina lilla butik. Det känns bra att jag varit där från början och konkret byggt upp butiken såväl som byggt upp en kundkrets. Men tack och bock för ett tag iallafall. Fick en tår när jag kramade om min chef, som jag haft även som terapeut/vän/mamma.
Imorgon ska mitt rum tömmas och förhoppningsvis dansar jag ut granen med lite vin till kvällen. Jag flyttade in först i kollektivet, förra året innan nyår om jag inte missminner mig, så nääära inpå ett år har jag bott här. Min föregående lägenhet bodde jag i exakt under ett års tid. Det kanske är den tid min inprogrammerade vagabond i mig stannar på samma ställe. Hm. Nej förresten, nästa lägenhet får vi bara hyra 4 mån. Attans.

T and me last weekend




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0