[Dancing queens]

Jaha, så var man dansproffs då! Neeej vi tog oss nog vatten över huvudet där med tanke på att svårighetsgraden var snäppet över vanlig aerobics. Men det var roligt och efter ett par gånger kan man nog hänga med fullt och ta ut sig ordentligt!
Nu har jag precis duschat och b-u-s'at mig och håller på med lite minimanikyr. Imorgon är det personalfest och det ska bli riktigt kul. Och perfekt nog kan jag ta mig hem efter skivstången för att fixa mig innan jobbet. För, just det, mitt jobbpass håller på ända till stängning klockan tjugoett så bäst att jag piffar noga så att ansikteoch hår sitter på plats när jag slutar.

Kommentarer
Postat av: Manne

Ser fram mot att höra om alla smaskiga och snaskiga detaljer från personalfesten...

2010-02-20 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0