[Fast]

Ohlalala... Nu är jag hemma, nergosad i soffan och supermätt på mammas skink- och broccolipaj. Yammie.
Dagens tågkommunikation var inte på topp. Mitt tåg blev inställt och mitt ombokade en timme försenat. Men jag hann träffa sötaste Liza på centralstationen, dock bara ett fåtal minuter.
Nästa missöde inträffade när jag skulle ta bussen upp till norrköpings city då jag blev klämd i dörren. Och där satt jag fast. Svor och åmade mig men inte öppnades dörren utan chauffören åkte iväg och jag beordrade en kvinna att springa fram. Men till nästa hållplats fick jag stå och skämmas med halva väskan utanför bussen med min dator i. Den gick inte itu som tur var.

Jag har investerat i årets första vårjacka, en beige trench. Men när ska jag få använda den häruppe i nordpoolen tro? Sedan har jag haft lite utdelning av produkter till familjen vilket jag tror och hoppas uppskattades.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!! vad roligt det måste ha sett ut, skrattar högt för mig själv här på tulegatan. men tur att det bara var datorn som satt fast. puss t

2010-02-01 @ 22:13:30
Postat av: Anonym

ja, men jag hade ju den på axeln så jag var ändå fastkilad mot dörren! Jag blev jättearg på de runtom som inte hjälpte mig!

2010-02-01 @ 22:21:23
Postat av: Manne

Tjaba! Lite mycket snack om "Åhlensprodukter" här och nu...Dags att lägga in några blänkare om FACE tycker jag. Ha´ de´!

Kramis

2010-02-02 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0