[Framme]

Nu är jag äntligen framme efter en mardrömsresa med väder vind, kalla tår och försenade tåg.
Jag hann uträtta lite i Norrköping såsom besök på myrorna där jag hittade lite prylar och så hälsade jag på min förra arbetsplats. Det inte utan att jag får lite hemlängtan.  Det var sig likt men ändå inte. Jag blir frustrerad över att inte vara uppdaterad. "Meh, vad är det här för nytt?" och "står den där nuförtiden?"
Och sist men inte minst så var det hög tid för en touch-up i läpparna. Just nu ser jag inte klok ut. Och jag försöker peta i mig en sallad utan att anstränga mina expanderade läppar. Haha.. hoppas det lägger sig för C kommer hit strax och då ska vi sippa vin.

Jag stör mig så otroligt mycket på Elisabetht på förkväll som låter som en överentusiastisk lågstadieunge när hon intervjuvar utan att ens lyssna på vad sitt offer säger och svarar!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0