[Maria]

Hade jag en bättre dag idag då? Nej. Kunde inte sova igår för det är så mycket snurr snurr i skallen.
Men dagen bjöd på en rolig överraskning. Den 14e april far jag och två brudar från jobbet på en resa till Rom. Det ska bli jättekul och mysigt, så nu har jag någonting att se fram emot.
Tack Verre och Manne som uppmärksammade min namnsdag idag, vilken jag själv helt had forgotten. Sedan såg jag att mamma ringt säkert 5 ggr, skickat 2 sms och spelat in ett röstmeddelande. Typiskt henne!
Jaha och så var det återigen dags att gå och lägga sig. Det är inte utan att man känner en viss ångest över dagarna som bara går, går och försvinner bort.
Det är så många som är sjuka i min närhet, alla på jobbet känner sig hängiga och förkylda och så hörde jag ifrån c att hon var ur balans så jag agerade sjukvårare med hemleverans.
Och en sista fråga; VART FAN ÄR VÅREN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0