[VÅÅÅÅÅR då!]

Fyyy vad jag är trött och seg. Kom hem för ett tag sen men det tog mig en och en halv timme att ta mig från solna. Jag gillar inte att spy galla över kollektivtrafiken pga vädret men idag så är tolleransen inte på deras sida. Och fyyyyy vad kallt det är, och jag ska strax bege mig till jobbet. buhu...
Gårdagen var riktigt kul. Jag visste inte att vi hade så många partypinglor på jobbet. Massa mat, dans och dricka på en abonnerad restaurant och sedan drog jag och en mindre skara vidare.  Och det gjorde sitt på dagens mood känner jag. Ögonen går i kors. Men kaffe kaffe och kaffe, sen är jag game! :)
Jag glömde min mobil hemma vilket är sällan förekommande och väldigt synd. För jag hade kvällen till ära köpt en mobilficka att ha runt halsen för att lättillgängligt kunna fota under kvällen. Typiskt. Men det fotades rejält på andra håll så ingen skada skedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0