[Clinique gwp]

Oj vad klockan vill rusa iväg. Nu ska jag strax sova, efter en liten b-u-s applicering. Usch, jag borde ha gjort det för länge sedan så att det hinner absorberas innan sängläggning.
Idag vaknade jag med ett oönskvärt humör. Allt är fel och arbetar emot mig. Jag försökte dränka mina negativa tankar i lite shopping men utan resultat. Shoppingen gav resultat men inte på humöret. Så lite plagg (svarta, de nyinkommna, fina, ljusa vårkläderna till trots),skor, underkläder och (yes äntligen) en kalender.
Idag körde Clinique's GWP igång, vilket innebär att vid köp av två valfria produkter så erhåller man en gift. Det får man ju inte missa, pass på!
T nappade på even better créme och serum, som jämnar ut hudtonen, dämpar och förebygger pigmentfläckar, ger massa fukt och skyddar mot solen.



Kommentarer
Postat av: cicci

Åh detta vill jag haa!!

2010-01-16 @ 21:50:53
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0