[Det nalkas oväder]

Det verkar blåsa upp till storm ute. Usch, var är våren när jag behöver den som bäst... vilket är... så fort jag går utanför dörren.
Jag ska försöka effektivisera min reseväg i kylan och slippa onödiga turer. Så nu ska jag packa ihop för jobb och träna dessförinnan.
Mitt hår blev bra från gårdagens makeover, inget drastiskt dock men det äro nu ett snäpp kortare och ljusare. Pga att jag sov med blött hår så är det i skrivande stund förjävligt med fjongar och benor om vartannat, så ingen efterbild erbjudes just nu. Imorse kom våra kära hantverkare igen, skrämde livet ur mig och fick oss på fötter i ett nafs. (nafs? är inte det ett slafsigt bett?)
Jaha men hej så länge då!

Kommentarer
Postat av: c

hönaaaa skulle inte vi festa ikväll? min telefon har blivit stulen i fittgallerian men ring hem till mig när du kommer hem pusssssssssssssssss chris

2010-01-27 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0