[Fredag - resdag]

Nu äro jag uppkommen till Tjockholm igen! Möttes av en underbar doft när jag kom innanför dörren, t är så duktig på att laga mat. Önskar jag hade den orken, viljan, intresset. Kanske kommer mer med åldern.
Idag gjorde jag premiär på längdskidorna och såklart gick det som smort (Bortsett från en vurpa i stillastående alldeles i början). Sedan hjälpte jag far och farfar att bära in ett lass ved. Jag säger ju det; hemma är verkligen på landet med längdspåret precis bakom husknuten.
Men nu behöver jag lite storstad igen, och jag längtar tillochmed till jobbet imorgon. Jag hoppas på konsert på måndag om vi lyckas få fram biljetter.
Nu är det lets dance i rutan och vi har laddat upp med gotteri. Nyårslöfte my ass..  vi ska börja träna efter lön vilket numer infaller den 15:e varje månad. I'll count down.
Ha en fin kväll allihopa. Puss och kram (värst vad jag var givmild med avslutet idag, tag tillvara!)

Kommentarer
Postat av: c

vad för konsert möna?

2010-01-09 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0