[Friday I'm hungry]

Godmorgon! Vi överlevde gårdagsnatten vilken spenderades vilt dansandes på ambassadeur. Lyckat! Men det var något så grymt kallt att gå hem inatt.
Nu är det fix, trix och piff för oss härhemma, allt för att sudda bort mörka ringar och trassligt hår. Vi tänkte ta oss en välförtjänt brunch någonstans, med massa KÖTT; protein, min kropp skriker efter protein! haha... vidrigt. Sedan stänger jag (såklart) ikväll. Förresten jag har nu blivit tilldelad ytterligare ett ansvarsområde -smashbox. Känns kul med lite make up i all uppsjö av hudvård och nu kan jag kanske hoppas på lite mer timmar. Jag ska ha minimeeting med bossen innan jag börjar. Jahopp off nu.

PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER
Signaturprodukten och den är grym!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej lilla gumman

I Norrköping finns det fler tim.

V 32 & 33 känns väl kanon att jobba eller hur??

Puss puss

2010-01-29 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0