[gubbeliten]

Back in town. Jag fick åka in till norrköping med en söt liten gubbe från Statoilmacken. Höhöhö
Jag kände ett konstigt tillstånd på tåget; först frossa, därefter somnade jag och vaknade med värmeslag. Jag brukar aldrig somna på tåg, särskilt inte om det sitter fullt med passagerare runt, mittemot och omkring mig. Varningsklocka.  
Jag kom hem till en tom lägenhet, det är tydligen hårfix för systrarna på bortaplan. Otur för, ååhh!, vad jag behöver klippa mig. Ta mig sen! Ta mig sen!
Imorgon väntar en kortjobbdag igen, vad tusan hände med mina 10 timmarspass? Dom dyker väl upp som gubben i lådan i samlad trupp i vår. Sedan ska jag försöka träna bort min icke nådiga träningsvärk... såvida jag inte känner mig alltför trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0