[Tjuvar och banditer]

God kväll!
Det var sega timmar att jobba idag. Ont i kropp och knopp. Jag har på något vis lyckas dra på mig en åkomma på min fot, eller snarare vrist. Kan vara en felbelastning eller överansträngning. Haha, det är väl underbart lagom till man kommit igång med träning.
Åå vad jag är partysugen samtidigt som jag skulle kunna falla ihop på momangen och in i drömmarnas värld. Men imorgon kanhända att jag följer med några tjejer ut.
Jag tog en snattare på bar gärning idag, hon hade knallat iväg med ett läppstift. Fy skäms! Stiftet går loss på 270kr så förmodligen var inte det ett överkommligt pris för henne... Varför inte satsa på stort som att länsa parfymhyllan som ett äldre par gjorde i december? Det må jag säga är skickligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0