[I'm back]

Tillbaka till verkligheten. Jag har haft en skön helg på hemmaplan och en tvådagars utgång i Norrköping. Det gäller att passa på när möjligheten ges. Jag har haft jättekul.
Jag åkte inte tillbaka förrns imorse, halvt död, med buss, och direkt mot jobbet. Och efter lite väl behövd träning av helgens okynnes ätande mötte jag upp T för en fika.
Det börjar dra ihop sig för flytt för fröknarna Andersson and Modig, om endast två veckor bär första lasset av härifrån. Det ska bli väldigt skönt att röra sig bland våra egna prylar, möbler och bestämma hur vi vill ha det runt oss.

1) tyg på väggar är absolut förbjudet såvida det inte är gardiner.
2) max en stol/fåtölj/pall per person
3) tillåtna växter är endast alg-börjes alger på burk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0