[Lever och lär]

Tja! Hur mår vi idag då?
Min status är lite lätt förnöjd sådär. Mycket beroende på alla nya produkter som jag nu ska prova. Har rensat lite i sminkväskan och hudvårdshyllan på gammalt och uråldrigt för att bereda plats för nya, fräscha grejer, vilka stavas Sensai. Uh-laa-laa jag är såld.
Idag var det alltså kurs i säljteknik för Kanebo, Sensai och jag börjar känna mig riktigt hemma i deras lokaler nu. Så jag klassas nu som fullärd. :S nej men en god bit på väg.
Nu är jag ledig i dagar tu, vilket får hjärnan att gå på högvarav. Ska jag göra si eller så, borde jag göra A eller tänka på B. Men det reder sig nog, och jag har förhoppningar om en liten vinkväll imorgon. Torsdagsvinet är svårslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0