[SCHVETT]

Huhu... Jag var på ett stepp-pass ikväll och maken till svettig har jag väl aldrig blivit. Ja inte på länge iallafall, helt sjukt och det trots att jag virrade bort mig emellanåt.
Jag lyssnade av svararen på mobilen nyss och fick höra den ljuva stämman från min kollega som undrade om jag var ok. "Hum?" tänkte jag. Men hon menade på att jag bara försvann och de var oroliga att jag satt fast i hissen eller liknande ty en sådan incident har inträffat en viss T för ett tag sedan. Man blir ju helt rörd av omtanken. Men jag är safe, välbehållen i en piece och bänkad i säkert förvar i soffan vilket jag kommer att vara hela kvällen för imorgon har jag sovmorgon och är ledig. Vad ska lilla fröken hitta på då tro!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0