[Stick nångång]

Okej, jag är nog den segaste människan att komma iväg när jag inte har bråttom
Jag har även konstaterat att jag är den blekaste människan på jorden. Med en viss överdrift kanske, men det känns föjävla dåligt detta alltså. Men jag känner en avsky för brun-utan-sol i ansiktet, det blir sällan lyckat och huden känns som en snustorr sandhög redo att när som helst föfalla. Så måhända att jag investerar i ett bra solpuder idag.
Nä nuuu ska jag gå... Först lyssna på lite Timo. (Sommar!)




Kommentarer
Postat av: Manne & Verre

Länge sen vi såg nåt bloggande....hoppas du har en bra påsk, vi laddar batterierna på Franska Rivieran i Nice, men snart bär det hemåt. Vi ses nån´ gång. Kramisar Manne & Verre

2010-04-02 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0