Sol i sinne..

Igår blev det en liten oförberedd utgång, eller lite vårhäng som det så vackert uttalades. Kul! Men massa lite folk.

Verkar bli hyfsat väder idag med vilket innebär många köpsugna kunder på jobbet. JAG blir också köpsugen på det mesta! Önskar jag hade en heldag på stan idag, ingen stress och efter/innan-jobbet-runda, de slutar aldrig i bra köp. Vill ha en vårjacka (precis som alla andra) men jag vet inte ens själv vad jag menar med vårjacka. En tunnare iallafall. Gärna på rea! Inget "Vår nytt!" här inte, som varenda jäkel bär.

Lilla Liza är hemma från thailand nu. Tänkte försöka spana in pepparkaksbrännan innan jag börjar jobba. Oh bäst att börja sminka mig lite nu. Ska kanske satsa på en naturlig sminkning idag. På riktigt. Och inte; äh mer svart, mer ögon.

image123

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker utan spackel.. dajdajdaj. vilket din kameramobil ju har bevisat! mer svart för fan! :)

2008-04-05 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0