Fredag 29/8

Gudomligt skönt med fredag! Men det lär nog bli en hel del att göra.
Ikväll ska jag i alla fall gå ut men såklart inte gå ut håårt iochmed att jag jobbar imorgon. Ska ut på uppdrag till en salong som jag inte alls känner till men måste komma ihåg att kolla upp den på hitta.se.
FACE Stockholm har planer på att starta en agentur och vi anställda har möjlighet att söka genom att skicka in de 10-20 bästa bilderna på make up'er man har gjort. MEN jag har sååå dåligt med den dokumentationen. Tänk om jag hade tagit en bild på varje sminkning genom åren, då hade jag ialla fall valmöjligheter. Har jag tur kan jag skramla ihop 10 som ligger på datorn, om dom är de bästa är ju riktigt tveksamt.
Äh,

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: cäccä

du kan få sminka mig en dag (a) ? and take a picture ;)

2008-08-31 @ 00:44:25
Postat av: cäcccä

okejokeej möön, nu är jag ute i verkligheten rå haha

2008-08-31 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0