onsdag 13/8

Ikväll är jag slut. Fullt upp på jobbet och fick stänga 45 min senare!
Eehh.. vet inte vad jag ska skriva om. Har verkligen inget nytt att uppdatera om. Den tyngsta stenen över axlarna just för tillfället är ekonomin. Hur gick det så fel? Jag måste hålla mig ifrån stan ett tag. Men nya pjucks vore inte helt fel då mina flesta har totalkvaddad klack och sula. Lille c köpte nya snygga minsann!! Bra gjort!!
Somsagt min födelsedag närmar sig och jag öööönskar mig så innerligt någon form av behandling, gärna i form av massage. Ryggen är som alltid ett enda stort fel och varje sminkning är en pärs.
Emelie och jag fyller på samma dag (hurra hurra) och det ska firas dagen innan, en fredag, vilket betyder tidigt jobb på lördagen. Jippi.
Nu ska jag vibrera lite (kan misstolkas) och se på project runway.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0