Onsdag 27/8

Uuh vad jobbigt allt är nu. Men tror det blir till det bästa!
Vill helst bara ha helg nu och dricka vin och slappna av!
Dagens uppgift på jobbet; STÄDA. För imorgon kommer besök från stockholm för inspektion. Ne, men det är en jättesöt tjej som kommer och fixar och donar och flyttar om så att det blir riktig "FACE-anda". Blir nog ett och ett annat ajjabajja enligt Gun Nowaks direktioner.
Igår blev det officiellt att vår hudterapeut lämnar oss och drar vidare och startar eget. Skulle också bra gärna vilja ha något eget. Funderar på att öppna en web-butik. Men vad ska man sälja? Försökte klura ut vad jag själv saknar som jag enkelt skulle vilja kunna klicka hem. Pappa är bra i situationer som denna. Han har alltid massa ideér och älskar liksom jag att planera och spåna. Men om en tiondel av allt vi tänker skulle gå i spinn så hade vi nog dragit på oss en och annan konkurs. Allt funkar så mycket bättre i huvudet än i praktiken!
Nu ska jag återgå till att nöta ner min soffplats för tv-tittande. Projekt runway *2 och satc *2. Then niteinitey

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: T

shit va kul! satsa! go höna

2008-08-28 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0