Tors 21/8

Igår blidde det en liten utgång. Faktiskt kul och blev positivt överraskad när fler än fem pers hade intagit stället. Högt över förväntan. Idag började jag inte förrns kl 3 och tur det för jag vaknade halv 1. När jag tänkte vidare på min ovanliga uppvakningstimma så har jag nog aldrig sovit ut efter en kvälls festande. Antingen jobb eller någon form av resande som gjort att jag måste ställa klockan.

JAG HAR FÅTT EN CYCKEL. Mamma kom in på jobbet idag och överlämnade nycklarna till min "nya" fina röda hojj som jag fick i tidig födelsedagspresent. Haha, känns som om man var fem igen. Nu jäklar ska det susas i backarna. Och förhoppningarna är att jag ska komma i gång med nån sorts träning nu när jag snabbt kan ta mig hem röd och svettig. Uuuh, får gåshud vid tanken att röra på mig. Illa!
Imorgon är det partaj för lilla Empa och jag fyller åååår på lördag. Trala la la. Gamla kärringar vi börjar bli!
Tårta och vin, bättre kombination får man leta efter!
Nej nu ska jag skölja ur hårfärgen. Det är inte klokt vad blekt det blir efter bara några tvättar.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: totti

jag väntar ivrigt på resultat från vibrationsbältet!

2008-08-21 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0