Söndagspyssel

Min fritid går numera ut på att sitta otäckt många timmar framför datorn och lägga massor av snälla (och anonyma HÖHÖ) kommentarer på svenska folkets bloggar. Vissa uppskattade, andra ignorerade och en i mängden men jag mår bra av att peppa andra. Fan, skulle kanske ta och bli psykolog. Hur många timmar har man inte ägnat åt att få lyssna timtals på problem när man i själva verket sitter och mår så mycket sämre. Men what doesn't kill you...
Nu har jag spenderat några timmar på Arn och film no 2, 27 dresses, är påsatt men jag fick myror i brallan och tog mig ett varv i huset. Uuh, fasar för att jobba imorgon. Eller snarare för att ta mig dit. Det blir ett så stort projekt när jag inte sover hemma, med kläder och hudvårdsprodukter. Men jag lånar/snor/beslagtar vad jag får tag på av Lisa. Hon är så medgörlig så!
Jag längtar till onsdag då jag äntligen ska bryta mitt osociala mönster och ge mig ut bland folk igen. Vi ska träffas och umgås med Liza och förhoppningsvis ut en sväng innan hon drar mot Staterna och LA. Skaaaapligt avundsjuk. Men vi kommer ju på visit vartefter.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0