[Måndag -moved out, moved in]

Ja nu har jag bytt bostad. Igår flyttade jag alla mina tillbehörigheter inkl möbler till min nya lägenhet, vilken jag delar med två andra själar. OCH flyttastädade. Tack snälla mamma, pappa och Lisa för hjälpen. Det gick så snabbt och smidigt. Jag har i vart fall kommit iordning relativt hyfsat i mitt rum, vardagsrummet tar vi tag i senare och likaså köket. Lovade käcc att lägga upp bild men får göra det när sladden till mobilen dyker upp igen :S

Nyår närmar sig med stora kliv, men jag ger blanka f i vad jag hittar på. Det kvittar om jag blir hemma helt solo även om det vore skitkul med brakfest.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: tottis

åh vad spännande! inflyttningsfest?

2008-12-29 @ 22:56:07
Postat av: Marre

Det är klart att det blir tottis! snart, mycket snart!

2008-12-29 @ 23:12:08
Postat av: bus

I want to see biilderna!!



Thanks my dear <3

happy new year pusssi

2008-12-30 @ 23:41:41
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0