[onsdag]

Onsdag already? och bara en vecka kvar till aftonen med stort A.
Oh my...

Idag börjar jag senare och passade på att tvätta. Fy vad jag är duktig! Det blir en del jobb nu som sagt, varje dag fram till julafton. Men ännu har inte panikhandeln tagit fart. Jag kan inte tänka att jag snart måste flytta ut. Orkar inte börja ta tag i den planeringen. Dålig tajming såhär runt jul/nyår.
Idag (om jag inte missminner mig) kommer Liza hem från staterna. Ska bli jävligt kul att träffa henne, även om det bara är 4 (?) månader sedan så känns det mycket längre sedan.

Näpp, nu ska jag hämta upp tvätten och bege mig för att träna. Ge mig styrka!

Puss

Kommentarer
Postat av: fjärt

JAaaaaaaaaaaaa vi tar en bakisdag :D jooo må så jävla dåligt ;) neeej men ja förstod, pullan på fredag? eller määh du jobbar ju så mye, när kan du rättare sagt ? pussigull

2008-12-17 @ 21:24:26
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: buuusi

mm du göre!!! aa det kanske skulle kunna funka :D vi får höras närmare sööndadagen :P ser madagaskar 2 nu :P

2008-12-17 @ 22:29:25
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0