[söndag]

Så var man där igen, i den alltid så trevliga söndagsdvalan. Men det där krypande irriterande humöret som jag lidit av de senaste dagarna är väck. Det finns inget värre än att känna paniken som en klump i halsen för att man tycker synd om sig själv och samtidigt blir så jävla förbannad på allt och alla. Öööh, är alldeles för trött i huvudet för att känna något alls idag. Ska ta mig till sängs nu tror jag och försöka gå upp tidigt imorgon. Men var tusan är mitt julpynt? Ska jag skippa det helt i år? I ärlighetens namn så har jag haft en tomte (eller snarare en "vinterflicka/nissa") som stått på hyllan sedan förra julen. Jag hade väl inte hjärta att stoppa ner henne i en låda antar jag. Eller så var jag bara för lat!

Onödiga funderingar: Jag har fnulat nu ett tag på om det finns privatdetektiver i dagens samhälle, och isåfall om det finns någon utbildning i yrket/hobbyn/leken!?



Coola.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0