[torsdag]

Det är ju för jävla skön stämning i min boning nu. Jag körde en städrush förrut så att jag kan låta min hyresvärd besiktiga lägenheten utan att jag skämms. Men hela möblemanget är förstås kvar så den rejäla städningen är fortfarande att vänta. I brist på julpynt så har jag tänt vartenda värmeljus jag hittade i diverse gömmor och måste säga att det funkar minst lika bra som stämningshöjare. Nu saknas bara chipsen och sällskapsspelet. Eventuellt även någon att spela med. höhö.
Jobbat hela dagen och utan att nämna några namn eller liknelser som kan identifiera personen i fråga så måste jag bara säga att jag hade ett riktigt orginal idag. Låt såga att hon hade sitt sätt att lägga make och jag hade mitt. Så. Alltid lika spännan'.
Jag gjorde en touch-up på läppar idag med. Uuuh, den känslan... men det är över snabbt!

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aj aj. jobbar du i helgen? fest på lördag? puss T

2008-12-18 @ 21:36:55
Postat av: Anonym

Jao, jobb fre, lör, sön men det är klart det blir fest!! är du ledig? puss

2008-12-18 @ 22:03:45
URL: http://maown.blogg.se/
Postat av: Anonym

woho! japp jag är ledig hela helgen :)

2008-12-18 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0