[onsdag -lkpg]

Idag fick jag slå följe till Linköping med C o tott till deras moster. Det var mysigt att få komma iväg lite. Vi tillagade taco medan större delen av familjen blev klippta och färgade. Åå jag är redan sugen på att göra något nytt med håret... återstår att se vad, jag har ju aldrig direkt någon utstuderad idé i förväg.
Förrut när jag kom hem så låg det en tidning under inkastet. Varför kommer jag aldrig ihåg varför och när jag börjar prenumerera på något. Jag är den perfekta lättlurade kunden, och när den utlovade premien väl skickas så är det antingen bara skit eller så är "produkten slut" och man får istället en liten, RIKTIGT liten, silverfärgad handväska med tokmycket strass, fransar och annat bling bling.

hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja du är nog den största tidningskonsumeraren(?) jag vet!

2008-12-03 @ 22:42:36
Postat av: Anonym

it's totts by the way

2008-12-03 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0