[tisdag -che(e)r up]

Tvätten på tork, kaffet i magen och genomförd duschning, och nu väntar jag bara på ett samtal med info om dagens arbetstider.
Lite omtumlande bekännelser igår blev till konstig nattssömn. Drömde massa knäppa saker. Men men... vissa grejer rår man inte för!

Jag ska ta och slå en pling till ciccibus (jag vet verkligen inte varför jag kallar henne det men det klingar så snyggt, eller hur!?) och höra om hon ska in och klappshoppa idag. Hörde något om det ryktesvägen.

Uu jag är booored! Måste jobba sedan annars blir jag galen. Tidsfördrivet just nu är Oprah som har besök av Cher -min idol i yngre dagar. Aa, alla hedliga förfester med henne från förr... Och snyggaste outfiten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0