Aoou

Usch vad allt är segt nu. Inget utöver det vanliga som händer. Och av någon outgrundlig anledning så tror jag att det blir roligare om jag förändrar något i mitt utseende. Fick något ryck igårkväll och skulle försöka mig på några armhävningar. Å fan vad svag jag är. Trodde verkligen inte det. Världens träningsvärk idag också... hohoho! Nej annan förändring av kategorin fåfänga som hår eller kanske restylane?! Samma pengar. Eller rentav shoppa. Jag ska göra en deal med mig själv nu; om jag har mer än jag tror på mitt konto så ska jag shoppa imorgon för marginalen. Wehee... måste titta på en gång.

Jadå, för 859,18 kr får jag tillåtelse av mig själv att unna mig något. Kul! Ett par skor vore inte helt fel eftersom att mina second-handstövlar som jag just nu lever i börjar bli skapligt slitna och mina fötter värker som bara den på kvällarna.
Ska kolla vad mina fötter anser om dessa från scorett  som ser mycket fotvänliga ut.

Imorgon är jag ledig och det känns helskumt mitt i veckan. Jag ska försöka sov ut ordenligt för det var länge sedan nu, men det fungerar bara om jag är uppe sent ikväll så antalet timmar blir ändå desamma. I helgen ska jag hem till mamma som ska få ta och ge mig en helkroppsmassage, det är något jag verkligen behöver nu känner jag då min stela gång gör mig 100 år äldre.
Äh, hej!

Kommentarer
Postat av: tove

haha känner verkligen igen mig i det där med utseendet, just nu lever jag på hoppet om att bli smal emn det tar ju sin tid.. äh lika bara å färga håret igen!

2008-02-05 @ 23:05:35
Postat av: Marre

Ja men det tar ju så lååång tid. Det måste hända nåt NU. Vad tänker du med ditt hår härnäst? jag växlar mellan ljusbrunt, rödbrunt och mörkbrunt.

2008-02-06 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0