Idag Lördag

Nu så, bara en dag kvar och jag kan göra helg. Ska iofs inte göra något särskilt men härligt att få sova uuut. Jag tänkte göra gelénaglar på cicci om hon orkar. (det tar ett bra tag för mig) Annars ska jag mest umgås med mamma, kanske att jag tillochmed låter mig bli medsläpad på någon promenad. Frisk luft, vad är det?
Utgången i linköping i torsdags var riktigt lyckad, och skönast av allt var att en kompis skjutsa oss dit och hem. Ängel.
Men allt har sina baksidor, min var tillståndet dagen efter. Hoho... men det var det värt och jag tror inte att jag gjode bort under någon make up. Kände dock att allt gick i slowmotion som jag gjorde.
Nästa helg blir det troligen Göteborg med tjejerna. Skitkul. Och jag är ledig på lördagen också.
Mycket tjat om mitt hår och här är lite till; PANIK! Jag vill färga det mörkare nu. Men tänk om det blir grönt!? Chris tyckte lugg.. hm... tål att tänkas på. Men en lång page då? Aaa Så, färdig.
Skall gå och göra mig anständig nu! Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0