shohoo

... eller shoe... Vill jag ha... ett par.
Kan inte komma fram till vilken skomodell jag vill ha. Är ju för tusan kallt som bara den ute nu. Åh
Köpte mig däremot en utmärkt jobbtröja till imorgon eftersom att jag struntade i tvättiden den här veckan. lite småpanik på klädsel den resterande arbetsveckan.

Idag har jag fått mig en tankeställare av två händelser på jobbet:
Först blev jag kallad "tant" upprepade gånger av en kvinna som talade med sitt barn. Uh. Senare på dan kom två killar in med reklam om en gymnasiefest och frågade om jag möjligen gick på gymnasiet.
Vet inte vilket som var värst. Men tant klingade inge snyggt alltså.

Till något helt annat, när ska jag börja träna egentligen? Och vad, vart och när? Måste ha en buddy som drar igång mig. Bodde jag på landet skulle jag lätt kunna ge mig ut i något spår några gånger i veckan. Eller åtminstonde promenad till en början. Jag har ju en crosstrainer (om det så heter) som tar upp hela rummet. Men den fungerar mest som dammsamlare, handdukstork och vilostol när jag byter musik.

Jag är filmsugen men varken dvd funkar eller utbudet på tv just nu. Bara måååste ha något att titta på innan jag somnar. Det, tillsammans med alldeles för mycket vatten på en gång och fot- och handcremésapplicering hör till sängritualerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0