Uselt humör

Jag är på vääääldigt dåligt humör. Så, där lade jag ribban på den nivån redan som inledning.
Dels för att det inte är något bra på tv nu, dels för att helgen är över. OCH jag är så otroligt trött på allt. Det enda som skulle kunna muntra upp mig nu är en jäkla spa-vecka med massa behandlingar för jag är så trött på att vara så grå och trist. Behöver ny energi och det NU.
Ja just det, självklart är jag ur gängorna för att det snart är alla hjärtans dag. Det är någon inbyggd klocka som ringer och varnar att nu är den där dagen snart här igen då man ska ha ångest om man inte har någon speciell att dela den med. Men guess what, jag viiiillll inte fira den dagen. Jag är definitivt ingen romantisk själ och har aldrig varit. På sin höjd kan jag i en del fall tycka om romantik på film. Fast just för att jag vet att den är spelad, ingen kan väl möjligen vara så romantisk i verkliga livet. Eller? Det där med tända ljus, middag och rosor... ne... uh
Jag och Chris kommer istället att förnya våra utseenden på tors. Större läppar åt folket! haha

Idag gick jag på stan innan jag skulle jobba mina 2 (futtiga) timmar och jag ville verkligen pigga upp mig genom att ge något fint till mig själv. Hah, och då hittar jag självklart ingenting av glädje. Jag får hålla tillgodo med det jag har nu inför helgen. Blä, får entra göteborg med gamla trasor. Blir iallafall en hederlig roadtrip med start efter jobbet på fredag. Kan det vara imorgon istället?

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0