Vecka 8

Yes, nu äro vecka 8 kommen och det betyder konstant jobbande. Sportlov för de små liven som faktiskt många bokat sminkningar i veckan. Det är väldigt dumt att jag helt tankelöst har bokat på rätt bra på fredag och lördag när jag jobbar själv. Uuuh, lär få känna färg.
I helgen har det bjudits på utgång både fredag och lördag. Kul. På fredagen körde vi rejäl förfest med massa peoples, eller hur chris?
Igår låg jag halvt död mest hela dagen. Hade tänkt hinna med en massa egentligen som att tvätta, gå på stan, åka hem till mamma och pappa och äta... men ja, hann med lite städning av lägenhet mellan reklamerna i alla fall. Haha. En ångestladdad komination av tv-program visades medan jag låg och frossade i diverse onyttigheter på soffan. I huvudet på gynning, gammalt avsnitt av top model och ELLE-galan. Bara snygga, smala och fräscha människor.
I veckan vill jag gärna hinna med en bio, TVÄTTA (för nu är korgen knölfull), sola någon gång, köpa ett par pjucks och filmkväll med snyggingrullar. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0