faller lätt

Nu sitter jag och häver i mig min morgonlatte, i samma veva som jag kör genom rutinsiterna. Och poff så fastnar blicken. Är det bara jag som nappar direkt på alla dessa prenumerationer av kortare variant där man får en "liten gåva"? Vet inte hur många jag har beställt nu. Upp till bevis när de slinker ner i postlådan. Men det är ju så billigt... eller!? Jag var endast ett litet klick ifrån att trycka hem denna

image13


Skitbra, om man inte redan prenumererar på tidningen och nyligen köpt en mascara... Skärp mig!

Ikväll blir det utgång. Längtar tills dagen är över och man får börja piffa sig. Chris har lovat att slinga mitt överhår också, slår fortfarande lite åt orange. Ta bort! Men silverschampot har verkligen hjälpt mig. L'oréal experts silver gloss protect system:

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0