God lunch

Åå har inte satt min mob på alarm förrän... om 10 min och ändå är jag uppe. Postgubbar - välkomna när man väntar på något, annars... ne.
Idag blir det att komma igång och jobba, börjar så sent som kl 1. Sköönt. Då står brudutprovning på schemat. Alltid roligt!
Som vanligt är jag i konstant jakt på något projekt. Just nu är det min hy som skriker efter hjälp. Och det innebär att köpa bra produkter vilket i sin tur innebär att punga upp med en tusing. Känns sådär. Ska försöka snylta prover på stan för att känna på produkterna hemma. Man vill ju inte "köpa grisen i säcken". (spyr på det uttrycket) Dessutom är det nog time att satsa på något pre-anti-age. Åldersnojja när man är 21 bådar inte gott.



Anna och jag från helgens bravader


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0