Slökväll

Som vanligt tufft att gå upp imorse efter en utefredag. Och massa sminkningar på dagens schema.Helt färdig på bussen hem. Men förstås framåt kvällen blir man sugen på att hitta på något. Gårdagen var helt ok, dock förgäves letande efter våra span som inte syntes till. Haha...
Nej ikväll blir det tidig sömn som ska få fortgå till sent imorgon förmiddag. Jag har inga som helst planer på morgondagen och det gör mig väldigt stressad av någon anledning. Visst är det skönt med lediga dagar men det slår snabbt om till tristess. Ska färga Lisas hår imorgon men det tar inte hela dagen. Hms. Säkert en film eller två. Kanske en tur ute i friska luften!? Uuh ska man röra på sig.. Jag har självklart inte börjat med yoga än. DET kanske jag ska ta itu med. Ialla fall fixa medlemskort.
God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0