Storrutigt

image19



I och med att denna kvinna är min stora förebild (eller hur var det?) så tänker jag definitivt ta efter även denna outfit med den storrutiga svart/vita skjortan. Men var finner jag då en sådan?
Lindex har ett liknande plagg  Dock inte ens på snudden till samma. Får helt enkelt spana runt på stan. Herravdelningarna har mer av den sortens modeller.
Hittade däremot en väst på ellos.se  för bara 99 .- Den vill jag ha. Så troligen kommer jag att göra en beställning imorgon när jag har ork att leta fler fynd.
Förresten ska jag leta någon billig resa också. Min syster och jag känner att vi behöver lite solterapi. Teneriffa eventuellt i slutet av februari. Får se om vi kan lura med pappa också. Ni vet en sådan där av andra könet som alltid har guldbyxorna på ;)

Nu är måndagen gången och den har mest givit mig ångest. Ska fan bli skönt att inleda jobbveckan imorgon. Nya tag och absolut INGA godisköp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0