Terapi tack

Min hjärna skriker efter terapishopping. Och min garderob. Det känns som om jag ändå förnyar hela tiden men ett nyinköpt plagg tar plats och skuggar ett gammalt som därmed glöms bort. Det jag är i störst behov av just nu är ett par jeans. Har levt i leggings och tights ett bra tag nu och behöver komma in i jeans-eran igen. Men det är det tråkigaste jag vet, att prova jeans. Usch för osmickrande provrum, värme och stress. Brukar oftast köpa oprovat och testa kläderna hemma i lugn och ro.
Nu (och det är NU) vill jag ha;

mörka stuprörsjeans
svart skinnkjol (min förra kunde användas en gång innan dragkedjan gick sönder)
majsgul blus
vinröda höga pumps
bomberjacka


sen skulle jag vara nöjd... ett tag. 

H&M's vårkollektion har en massa härliga plagg varav favoriterna bomberjackan och kjolen:

image7




Nu ska jag försöka släcka ner datorn för ikväll. Springer som en yr HÖNA mellan en film och dumburken. "Det är en dag imorgon också" Dumt uttrycket. Talar helt emot "Lev varje dag som om det vore den sista".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0