The secret

Buhu, varför gör vädret så här mot mig? Regn och blask får mig att vilja krypa tillbaka till sängen. Och jag som hade beslutat mig för att locka håret idag men det kommer att bli rakt innan jag hinner fram till jobbet.
Inatt drömde jag att jag satt på ett plan på väg mot solen och värmen och jag kände verkligen hur jävla skönt det var. Om jag vill det tillräckligt mycket så kanske det blir verklighet. Jag har lånat filmen "The secret" av en kollega, vilken bygger på att man med vilja och positiva tankar kan komma dit man vill. Så snart kommer jag vara rik, frisk och lyckligt kär. Tänk vad bra. Men det är svårare än man tror, att alltid vara positiv. Ibland kommer jag på mig själv med att bara dömma och kritisera för mig helt okända människor. Jättedumt. Slutar genast! Ska nog se den med mamma i helgen. Hon och jag är allt lite spirituella och mottagliga.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0