Ti(sdag)digt

Inatt vaknade jag av att mobilen ringde och den första tanken som susade igenom mitt sömndruckna huvud var att "oh vad kul, någon som fylleringer, ska kolla nummret på eniro när jag vaknar". Men så ringde den igen och jag svarade. Det var min chef som ville att jag skulle öppna eftersom att hennes dotter är sjuk. Haha, och klockan var inte mindre än halv 7.
Nu är jag uppe och fit for fight vilket är mer än man kan säga efter samtalet.
Idag kommer pappa till jobbet och ska låta vår hudterapeut behandla honom med Ljusakupunktur. Det innebär att man tillför kroppen så kallat moxaljus som verkar i en frekvens som kroppen är intresserad av och mottaglig för. På så sätt återställer man ev obalanser i kroppens energi utan smärtsamma nålar eller hårdhänta händer.
Jag har själv provat lite och den lilla manickpinnen man mäter med känner verkligen av var man är nedsatt eller har ont.

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0