Underbar dröm

Åå jag drömde så härligt, nämnligen att jag blev med barn och det hann tillochmed komma ut och växa till två års ålder under natten. Drömmen kan ha varit en följd av att jag tittade på "unga mödrar" på kanal 5 och att min mage var uppsvälld igårkväll! En jättesött flicka fick jag.Som i vissa miljöer i drömmen förvandlades till en katt... annars kändes drömmen skapligt verklig.
Jag slutar kl 14 idag vilket känns konstigt att ha en hel halvdag tillgodo efteråt. Kommer antagligen driva runt på stan. Ska nog unna mig någon sorts skönhetsprodukt. Har spanat in clinique's nya redness solution både tvätt- och fuktkämen för känslig och blossande hy. Men jag har hört både gott och ont om clinique så jag vill helst ha ett litet prov först. Hoppas dom har det!
Jaha, jag ska väl ta och put some make up on. Omotiverat. Idag blir det blått och grått.



image41


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0